tirsdag 3. juli 2012

Forandring...



...på gang. Eg har lenge fundert på kva eg skal gjere med stua som er noko vanskeleg å møblere. Skapa likar eg godt og vart kjøpt inn nettopp for å stå der dei står. Andre tankar har derimot snudd litt på det. Datamaskin på kjøkkenet er utruleg praktisk til tider, deilig å slenge seg på sofabenken for å kikke på nett-tv, dessutan er det luksus å kunne innta frokosten saman med ei oppdatering på nett. Men eg er litt lei av at den tar så stor plass, det ville vore deilig å hatt meir plass på kjøkkenbordet sidan vi til tider er ganske så mange til middag. Det er då altså har bestemt meg for, er å flytte macen til stua. Skapa skal flyttast til loftstua og bli erstatta av to lange arbeidsbord med hjul. Håpar at eg iløpet av helga kjem litt på veg, gleda meg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar